ΠΡΟΜΗΘΕΑΣ
Κοινωνική και Περιβαλλοντική Υπευθυνότητα
Λίγα λόγια για εμένα
Ο Προμηθέας λογίζεται ως ο πρώτος "εθελοντής"... Ο εδώ "οίκος " Προσκόπων, Μηχανικών και "Πολιτών" (με αυτή τη σειρά αυτοαξιολόγησης) σας καλωσορίζει σε ένα θέμα, στο οποίο έχει αφοσιωθεί τα τελευταία χρόνια : Την Κοινωνική και Περιβαλλοντική Υπευθυνότητα όλων των Οργανισμών (όχι μόνο των επιχειρήσεων) στο "ταξίδι" τους προς την Αριστεία γενικώτερα.
Εκπαιδευτικό Υλικό Αυτομόρφωσης
Σύνδεσμοι


204. "La Luna" ...από τη Belinda C.(*)
594 αναγνώστες
Τετάρτη, 18 Ιουνίου 2008
21:48
ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΑΡΙΣΤΕΙΑΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ EFQM Excellence Model (μέρος 27ο) 
 
Η δομή του Ευρωπαϊκού Μοντέλου Αριστείας (16)
 
Συνεχίζουμε με την παρουσίαση του πέμπτου – και όπως είδαμε χθες - κομβικού από τα εννέα (9) Κριτήρια – Πεδία Αριστείας.
 
5 ΔΙΕΡΓΑΣΙΕΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ (συντελεστής βαρύτητας 14%)
 
Ας δούμε κάποια ενδεικτικά παραδείγματα για κάθε Υποκριτήριο.
 
5α Συστηματικός σχεδιασμός και διαχείριση των διεργασιών.
 
o       Σχεδιασμός των διεργασιών του οργανισμού συμπεριλαμβάνοντας τις κρίσιμες διεργασίες – απαραίτητες για την υλοποίηση της πολιτικής και στρατηγικής του οργανισμού.
o       Εφαρμογή προτύπων για τα συστήματα διαχείρισης (πχ, συστήματα διαχείρισης για την ποιότητα, το Περιβάλλον, την Υγεία και ασφάλεια).
o       Εφαρμογή δεικτών για τις διεργασίες και προσδιορισμός στόχων απόδοσης.
 
5β Οι διεργασίες βελτιώνονται, αναλόγως με τις νέες ανάγκες, ώστε να ικανοποιούν πλήρως και να δημιουργούν αυξανόμενη αξία για τους πελάτες και τους υπόλοιπους συμμετόχους.
 
o       Χρήση των αποτελεσμάτων και μετρήσεων καθώς και της πληροφόρησης από δραστηριότητες μάθησης, ώστε να τίθενται προτεραιότητες και στόχοι βελτίωσης και βελτιωμένες μέθοδοι παραγωγής.
o       Δημιουργία υπόβαθρου και ανάδειξη των δημιουργικών και καινοτόμων ταλέντων των εργαζομένων, πελατών και συνεργατών σε εξελικτικές και πρωτοπόρες βελτιώσεις.
o       Επικοινώνηση των αλλαγών στις διεργασίες σε όλους τους συμμετόχους.
 
5γ Τα προϊόντα και υπηρεσίες σχεδιάζονται και αναπτύσσονται με βάση τις ανάγκες και προσμονές των πελατών.
 
o       Χρήση ερευνών αγοράς, ερευνών ικανοποίησης των πελατών καθώς και άλλων μεθόδων ανάδρασης, ώστε να προσδιορίζονται οι τρέχουσες ανάγκες και προσδοκίες των πελατών για προϊόντα και υπηρεσίες.
o       Σχεδιασμός και ανάπτυξη νέων προϊόντων και υπηρεσιών τα οποία προσθέτουν αξία για τους πελάτες, μαζί με τους πελάτες και συνεργάτες.
o       Ανάπτυξη νέων προϊόντων και υπηρεσιών τόσοι για τις αγορές όπου ήδη δραστηριοποιείται , όσο και για τη διείσδυση σε άλλες αγορές.
 
5δ Τα προϊόντα και υπηρεσίες έχουν ένα ολοκληρωμένο κύκλο : παραγωγή – παράδοση – φροντίδα μετά την παράδοση.
 
o       Προώθηση και διαφήμιση επικοινωνώντας την αξία της δικής τους πρότασης, ώστε να υπάρχουν πωλήσεις στους ήδη καθώς και τους εν δυνάμει πελάτες.
o       Εξασφάλιση της φροντίδας μετά την πώληση, συμπεριλαμβανομένης της ανακύκλωσης, όπου εφαρμόζεται.
 
5ε Διαχείριση και αναβάθμιση των σχέσεων με τους πελάτες .
o       Προσδιορισμός και ικανοποίηση των καθημερινών αναγκών των πελατών.
o       Διαχείριση της ανάδρασης από την καθημερινή επαφή με τους πελάτες, συμπεριλαμβανομένων των παραπόνων.
o       Συμβολές στους πελάτες για την υπεύθυνη χρήση των προϊόντων.
 
(Τα παραπάνω αποτελούν ελεύθερη απόδοση του μοντέλου από το γράφοντα και διαφέρουν μάλλον αισθητά από την επίσημη μετάφραση στην ελληνική γλώσσα).
 
(*)…… διεργασίες – διαδικασίες - συστήματα… το Χ.Α.Α.  άστα να πάνε… ας διασκεδάσουμε με χορό (πλησίον των Βερσαλλιών μοιάζει)… αχ' το φεγγάρι... Αφιερωμένο στον πατριώτ’ μου (όταν γράφω εγώ, κάνω ότι θέλω και δεν δίνω λογαριασμό)… ο οποίος διακρίνεται άλλωστε να χορεύει (με μάσκα) και πολύ κομψές κινήσεις, όπως και άλλα εκλεκτά μέλη της μπλογκογειτονιάς… παρατηρείστε προσεκτικά, αύριο θα τους /ις ονοματίσω… 

 

"Νυχτερίδα" - Μυρσίνη Κ.

Σχόλια

19/06 00:09  cormorano
Καλημέρα στον οικοδεσπότη και σε όλους τους φίλους !

5 * Αριστος όπως παντα !
19/06 01:08  PREMIUM
Καλημέρα !

Το όνειρό μου να ήμουν μουσικός...η "καρδιά" της παρέας...

Επομένως θα προτιμούσα ο...κιθαρίστας !
Το σχόλιό σας
Για να σχολιάσετε το άρθρο πρέπει να κάνετε Login στο Capital.gr
Αξιολογήστε το άρθρο
6 ψήφοι

 Εκτύπωση
 Αποστολή με e-mail

Σχετικά με το blog
"Σήμερα όλοι οι οργανισμοί : οιασδήποτε φύσης, προσανατολισμού, μεγέθους και ιδιοκτησιακής μορφής. Ανεξαρτήτως αντικειμένου παροχής προϊόντων ή υπηρεσιών, ανεξαρτήτως στόχων και τοποθέτησης στην αγορά, οφείλουν να κερδίσουν και να διατηρήσουν τη σύμφωνη γνώμη ή τουλάχιστον την ανοχή της ευρύτερης κοινωνίας για τη συνέχιση της λειτουργίας τους.
Δραστηριοποιούνται με προσωρινή άδεια λειτουργίας και οφείλουν να αποδεικνύουν συνεχώς - με πειστικό και τεκμηριωμένο τρόπο - ότι παράγουν επίσης θετικά κοινωνικά και περιβαλλοντικά αποτελέσματα."
Αναζήτηση
Προηγούμενα Άρθρα
Τελευταίες δημοσιεύσεις