ΠΡΟΜΗΘΕΑΣ
Κοινωνική και Περιβαλλοντική Υπευθυνότητα
Λίγα λόγια για εμένα
Ο Προμηθέας λογίζεται ως ο πρώτος "εθελοντής"... Ο εδώ "οίκος " Προσκόπων, Μηχανικών και "Πολιτών" (με αυτή τη σειρά αυτοαξιολόγησης) σας καλωσορίζει σε ένα θέμα, στο οποίο έχει αφοσιωθεί τα τελευταία χρόνια : Την Κοινωνική και Περιβαλλοντική Υπευθυνότητα όλων των Οργανισμών (όχι μόνο των επιχειρήσεων) στο "ταξίδι" τους προς την Αριστεία γενικώτερα.
Εκπαιδευτικό Υλικό Αυτομόρφωσης
Σύνδεσμοι


183. " La, La, La" ..από τη MASSIEL (*)
601 αναγνώστες
Παρασκευή, 16 Μαΐου 2008
19:51

 

ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΑΡΙΣΤΕΙΑΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ EFQM ExcellenceModel(μέρος 6ο) 
 
Οι Θεμελιώδεις Αρχές της Αριστείας (4)
Συνεχίζουμε σήμερα με την παρουσίαση της τρίτης από τις οκτώ (8) ισοδύναμες Αρχές (γι’ αυτό και απεικονίζονται σε ένα γράφημα κλειστής κυκλοφορίας, χωρίς αρχή και τέλος. βλ. Άρθρο 180.)
 
Ø      Προσανατολισμός στον Πελάτη
Αριστεία είναι η δημιουργία αειφόρου - διατηρήσιμης αξίας για τους Πελάτες.
 
Η εφαρμογή της Αρχής στην πράξη
Οι άριστοι οργανισμοί γνωρίζουν τους πελάτες τους και ανιχνεύουν τις μύχιες προσμονές τους. Έχουν αντιληφθεί ότι οι πελάτες τους είναι οι τελικοί κριτές της ποιότητας των προϊόντων και υπηρεσιών τους. Αντιλαμβάνονται επίσης ότι η αφοσίωση των πελατών, η διατήρηση και η αύξηση του μεριδίου αγοράς μεγιστοποιούνται με τον ξεκάθαρο προσανατολισμό στις ανάγκες και τις προσδοκίες τόσο των υπαρχόντων όσο και των δυνητικών πελατών τους. Ανταποκρίνονται στις παρούσες ανάγκες και προσδοκίες των πελατών τους. Όπου κριθεί απαραίτητο κατηγοριοποιούν τους πελάτες τους προκειμένου να βελτιώσουν την αποτελεσματικότητα της δικής τους ανταπόκρισής. Παρακολουθούν τις δραστηριότητες των ανταγωνιστών τους και προσδιορίζουν το ανταγωνιστικό τους πλεονέκτημα. Προβλέπουν επιτυχώς τις μελλοντικές ανάγκες και προσδοκίες των πελατών τους και αντιδρούν εγκαίρως, ώστε να τις ικανοποιήσουν και όπου είναι δυνατόν, να τις ξεπεράσουν. Παρακολουθούν και αναλύουν τις εμπειρίες και τις αντιλήψεις των πελατών από τα προϊόντα ή υπηρεσίες τους και - όπου τα πράγματα έχουν πάει στραβά - ανταποκρίνονται γρήγορα και αποτελεσματικά. Οικοδομούν και διατηρούν άριστες σχέσεις με όλους τους πελάτες τους.  
(Τα παραπάνω αποτελούν ελεύθερη απόδοση του μοντέλου από το γράφοντα και διαφέρουν ελαφρώς από την επίσημη μετάφραση στην ελληνική γλώσσα).
 
Κάπου στα πρώτα Άρθρα είχα γράψει για τον Οργανισμό, ο οποίος κατέκτησε πριν λίγα χρόνια το Ευρωπαϊκό Βραβείο EFQM στην κατηγορία «Δημόσιος Τομέας» και «με κούφανε». Ε, δεν αντέχω το αποκαλύπτω σήμερα : Η Διεύθυνση Αστυνομίας της Νοτιανατολικής Αγγλίας… (Από τότε ψάχνω να βρώ την ανάλυση "μελλοντικών αναγκών και προσδοκιών των Πελατών τους"...) Υπάρχουν και άλλες εκπλήξεις προσεχώς !..
 

(*)… Eurovision 1968… νικήτρια η Ισπανία με 29 ψήφους (αξιοπρεπές – κατά το γράφοντα άσμα) έναντι 28 του Η. Β. (σαχλότατο – κατά το γράφοντα)… οργίασαν οι φήμες για «συνομωσία και μεθοδευμένη προώθηση από το Φρανκικό καθεστώς» (δεν παίρνω θέση)…  περισσότερο μου άρεσε το Ιταλικό, το οποίο ψιλοπάτωσε

 

      

 

Το σχόλιό σας
Για να σχολιάσετε το άρθρο πρέπει να κάνετε Login στο Capital.gr
Αξιολογήστε το άρθρο
5 ψήφοι

 Εκτύπωση
 Αποστολή με e-mail

Σχετικά με το blog
"Σήμερα όλοι οι οργανισμοί : οιασδήποτε φύσης, προσανατολισμού, μεγέθους και ιδιοκτησιακής μορφής. Ανεξαρτήτως αντικειμένου παροχής προϊόντων ή υπηρεσιών, ανεξαρτήτως στόχων και τοποθέτησης στην αγορά, οφείλουν να κερδίσουν και να διατηρήσουν τη σύμφωνη γνώμη ή τουλάχιστον την ανοχή της ευρύτερης κοινωνίας για τη συνέχιση της λειτουργίας τους.
Δραστηριοποιούνται με προσωρινή άδεια λειτουργίας και οφείλουν να αποδεικνύουν συνεχώς - με πειστικό και τεκμηριωμένο τρόπο - ότι παράγουν επίσης θετικά κοινωνικά και περιβαλλοντικά αποτελέσματα."
Αναζήτηση
Προηγούμενα Άρθρα
Τελευταίες δημοσιεύσεις