ΠΡΟΜΗΘΕΑΣ
Κοινωνική και Περιβαλλοντική Υπευθυνότητα
Λίγα λόγια για εμένα
Ο Προμηθέας λογίζεται ως ο πρώτος "εθελοντής"... Ο εδώ "οίκος " Προσκόπων, Μηχανικών και "Πολιτών" (με αυτή τη σειρά αυτοαξιολόγησης) σας καλωσορίζει σε ένα θέμα, στο οποίο έχει αφοσιωθεί τα τελευταία χρόνια : Την Κοινωνική και Περιβαλλοντική Υπευθυνότητα όλων των Οργανισμών (όχι μόνο των επιχειρήσεων) στο "ταξίδι" τους προς την Αριστεία γενικώτερα.
Εκπαιδευτικό Υλικό Αυτομόρφωσης
Σύνδεσμοι


169. "Nothing Else Matters" ...από τους METALLICA και S.F.S.O (*)
734 αναγνώστες
Τρίτη, 15 Απριλίου 2008
18:07

ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΙ και ΣΥΜΜΕΤΟΧΟΙ      ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΕΝΑ ΜΕΡΗ (μέρος 56ο) 

Ανάλυση Δράσεων Διαχείρισης - Πελάτες  (5)

Ολοκληρώσαμε χθες (Άρθρο 168.) την ανάλυση για τους Πελάτες των εταιριών και συνεχίζουμε με καλές πρακτικές.  Υπενθυμίζεται ότι πολλές ιδέες αντλούμε από την προσέγγιση, η οποία προέρχεται από μία πολύ δραστήρια Μη Κυβερνητική Οργάνωση Νεαρών Ανωτάτων Στελεχών Επιχειρήσεων : Centre des Jeunes Dirigeants dEntrepriseCJD (Άρθρο 107. prometheus.capitalblogs.gr/showArticle.asp), απ'όπου  και η πρόταση για μία "σχέση μεταξύ ενηλίκων".

Ήδη έχουμε παρουσιάσει μία δικιά τους μελέτη περίπτωσης, (Άρθρο 114. prometheus.capitalblogs.gr/showArticle.asp), για να τονίσουμε τότε : « Δεν αρκεί το συνεχώς καλύτερο, πιο γρήγορα και πιο φθηνό για τον Πελάτη ... Πρέπει να τον αφουγκράζεσαι, να κατανοείς τις ανάγκες του και να βλέπεις ακόμη και αυτό που εκείνος δε βλέπει !» ( Gemba Gentashu ! αλλά γαλλικά…). Ξαναδιαβάστε το !

Θα παρουσιάσουμε συνοπτικά άλλη μία μελέτη περίπτωσης σήμερα. Η επιχείρηση Mecanalu (κοντά στο Παρίσι), απασχολεί 22 εργαζόμενους. Σχεδιάζει και κατασκευάζει εσωτερικά διαχωριστικά από αλουμίνιο για κτίρια. Το τμήμα Έρευνας και Ανάπτυξης επικεντρώνει την προσπάθειά του σε Καινοτόμες λύσεις, οι οποίες ανταποκρίνονονται στις ανάγκες των Πελατών. Πως όμως ? Μαζί με μία ομάδα Πελατών - Συμμετόχων

Μία πρώτη υπο-ομάδα Πελατών - οι συνομιλητές επεμβαίνει στο στάδιο σχεδιασμού. Διατυπώνει τις προσμονές της από το νέο προϊόν και επικυρώνει τις τεχνικές και αισθητικές προδιαγραφές του, τους στόχους πωλήσεων και την τιμή !

Μία δεύτερη υπο-ομάδα Πελατών - οι δοκιμαστές επεμβαίνει μόλις κατασκευασθούν τα πρωτότυπα και παρακολουθεί τις δοκιμές /ελέγχους στο εργοστάσιο, ή σε εργοτάξια !

Σας θυμίζει κάτι ? Με την ίδια διαδικασία δομήθηκε και το "πλαίσιο ΠΡΟΜΗΘΕΑΣ" (Άρθρο 122. prometheus.capitalblogs.gr/showArticle.asp). Σας διαβεβαιώ ότι ΔΕΝ είχα τότε υπόψη ακόμη τα κείμενα της CJD !...

Η προσέγγιση του Πελάτη ως Ενδιαφερόμενου Μέρους οδηγεί σε μία σχέση αλληλομάθησης - "αμοιβαίας εξημέρωσης". 

  • Η επιχείρηση μαθαίνει τον τρόπο σκέψης του Πελάτη και ενστερνίζεται τους στόχους του, ώστε να ανταποκρίνεται καλύτερα στις ανάγκες του. Πολύ περισσότερο αν εκείνος έχει δεσμευθεί σε προσέγγιση Κ.& Π.Υ.
  • Ο Πελάτης δεν μπορεί να αγνοεί τον τρόπο λειτουργίας και την οργάνωση του Προμηθευτή του, εάν πραγματικά ενδιαφέρεται με τη σειρά του να διατηρήση ένα επίπεδο Ποιότητας. Πολύ περισσότερο αν ο ίδιος έχει δεσμευθεί σε προσέγγιση Κ.& Π.Υ.   

(*)... γνωστή η αδυναμία του γράφοντος σε σχέσεις "αμοιβαίας εξημέρωσης" ροκ συγκροτημάτων και Συμφωνικών Συνόλων http://www.youtube.com/watch?v=erPnyi90cIc&feature=related    

Σχόλια

15/04 18:52  Goldmine
Και η σημερινή συνέχεια παρουσιάζει ενδιαφέρον. Δεν πίστεψα ποτέ στο αξίωμα: <ο πελάτης έχει πάντα δίκιο>.
15/04 19:14  Τριαντάφυλλος Κατσαρέλης
Τους δικούς πελάτες του "οίκου" σας πάντως vous les gatez...
Με την ευκαιρία να προλάβω : και ο όρος "αμοιβαία εξημέρωση" είναι κλεψιμέϊκος από το γαλλικό κείμενο...
15/04 19:31  favlos
Ερμή ευκολο κείμενο σήμερα...προσαρμόστηκες ή είχαμε ενδοοικογενειακή απλούστευση;
15/04 20:05  Τριαντάφυλλος Κατσαρέλης
Είναι με τις μέρες ! Σήμερα τελευταίο άρθρο στην ενότητα "Πελάτες" είπα να μήν "φορτώσω" τους δικούς μου...
Πάντως το μεγαλύτερο μέρος έτοιμο - ξένο ήταν, μόνο να συνοψίσω τις δύο σελίδες του case study σε δυό αράδες και να μεταφράσω.
Είμαι ιδιαιτέρως υπερήφανος πάντως που αντί για απλές παραπομπές σε προηγούμενα άρθρα "κατάφερα" να βάζω πλέον και το link ! (Αν καταφέρω να το "κρύβω" κιόλας κάτώ από το νο του άρθρου...)
15/04 20:36  Τριαντάφυλλος Κατσαρέλης
Μόλις μου ήρθε "ηλεκτρονικά" ένα καταπληκτικό δώρο και θέλω να μοιρασθώ τη χαρά μου μαζί σας !
Ο γαλλικός "Προμηθέας" για ΜΜΕ, με αντίστοιχα ερωτηματολόγια κλπ. 40σελίδες ! Πρόελευση η Σχολή Διοίκησης Επιχείρήσεων του Καθολικού Πανεπιστημίου της Lyon.
Πρέπει το Πάσχα να στρωθώ να κάνω μια περίληψη του "δικού μας" και να τους το ανταποδώσω...
Όσο για τις τακτικές ανάγνωστριες / ες, τι χαρά προστίθεται ύλη ...
16/04 03:42  Yannis K.
κι εγω νομιζα οτι ειναι επιλογη σου αυτο το ελαφρως ακαλαισθητο (σορρυ) που κανεις με τα λινκς. Λοιπον:
γραφεις το τιτλο του λινκ που θελεις,
π.χ. τραγουδι, μετα το μαρκαρεις ολο με το ποντικι, μετα πατας την υδρογειο με το αλυσιδακι και στμπαρα URL βαζεις την http address της σελιδας που θελεις ν'ανοιγει.
μολις κλεισεις το ποπ-απ η λεξη τραγουδι θα εχει γινει μπλε που σημαινει οτι εβαλες το λινκ σωστα. Οταν στο μοντ επεξεργασια κειμενου πατας πανω σε αυτη τη λεξη τοτε ειναι δυο υδρογειες ενεργες , η δευτερη ειναι για να ξε-λινκαρεις.
Α, απολαυστικο να δινεις οδηγιες σ'ενα καθηγητη, δε λεω :)
16/04 11:40  Yannis K.
sorry, παρακαλω διορθωσε: ζτμπαρα
Το σχόλιό σας
Για να σχολιάσετε το άρθρο πρέπει να κάνετε Login στο Capital.gr
Αξιολογήστε το άρθρο
7 ψήφοι

 Εκτύπωση
 Αποστολή με e-mail

Σχετικά με το blog
"Σήμερα όλοι οι οργανισμοί : οιασδήποτε φύσης, προσανατολισμού, μεγέθους και ιδιοκτησιακής μορφής. Ανεξαρτήτως αντικειμένου παροχής προϊόντων ή υπηρεσιών, ανεξαρτήτως στόχων και τοποθέτησης στην αγορά, οφείλουν να κερδίσουν και να διατηρήσουν τη σύμφωνη γνώμη ή τουλάχιστον την ανοχή της ευρύτερης κοινωνίας για τη συνέχιση της λειτουργίας τους.
Δραστηριοποιούνται με προσωρινή άδεια λειτουργίας και οφείλουν να αποδεικνύουν συνεχώς - με πειστικό και τεκμηριωμένο τρόπο - ότι παράγουν επίσης θετικά κοινωνικά και περιβαλλοντικά αποτελέσματα."
Αναζήτηση
Προηγούμενα Άρθρα
Τελευταίες δημοσιεύσεις