ΠΡΟΜΗΘΕΑΣ
Κοινωνική και Περιβαλλοντική Υπευθυνότητα
Λίγα λόγια για εμένα
Ο Προμηθέας λογίζεται ως ο πρώτος "εθελοντής"... Ο εδώ "οίκος " Προσκόπων, Μηχανικών και "Πολιτών" (με αυτή τη σειρά αυτοαξιολόγησης) σας καλωσορίζει σε ένα θέμα, στο οποίο έχει αφοσιωθεί τα τελευταία χρόνια : Την Κοινωνική και Περιβαλλοντική Υπευθυνότητα όλων των Οργανισμών (όχι μόνο των επιχειρήσεων) στο "ταξίδι" τους προς την Αριστεία γενικώτερα.
Εκπαιδευτικό Υλικό Αυτομόρφωσης
Σύνδεσμοι


163. "To France" ...από τους MAGGIE R. και MIKE O. (*)
684 αναγνώστες
Δευτέρα, 7 Απριλίου 2008
21:48

ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΙ και ΣΥΜΜΕΤΟΧΟΙ      ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΕΝΑ ΜΕΡΗ (μέρος 51ο) 

Ανάλυση Δράσεων Διαχείρισης - Πελάτες  (3)

Συνεχίζουμε με τους Πελάτες των εταιριών τονίζοντας ότι, το ρητό "ο Πελάτης είναι Βασιλιάς" κρύβει πολλές παρανοήσεις ακόμη και κινδύνους.

  • Ο Πελάτης μπορεί να αισθανθεί πολύ μεγάλη απογοήτευση, όταν η πραγματικότητα δεν ανταποκρίνεται στις εξαγγελίες. Τα λόγια δεν του αρκούν πλέον, επιθυμεί χειροπιαστές αποδείξεις. Αυτό σημαίνει προσεκτικό έλεγχο, ώστε οι υποσχέσεις να τηρούνται. Σημαίνει ανάλογη συγκρότηση της εταιρίας. Σημαίνει κυρίως προσήλωση και οργανωσιακή ικανότητα, ώστε να μετρούνται με συστηματικό τρόπο οι ανάγκες του Πελάτη και ο βαθμός ικανοποίησής τους ! Σημαίνει δυνατότητα άμεσης ανταπόκρισης στις απαιτήσεις του, ακόμη καλύτερα ανίχνευσής τους πριν δηλωθούν ρητώς !
  • Από την άλλη η υπερβολική προσπάθεια ανταπόκρισης στις απαιτήσεις του Πελάτη είναι δυνατό να οδηγήσει σε σχέση τυραννικής υποτέλειας. Η οποία μεταφέρεται με πιεστικό τρόπο στους υπολοίπους Συμμετόχους, κυρίως Εργαζομένους και Προμηθευτές ! Δημιουργείται ακόμη και κίνδυνος αποσταθεροποίησης της ίδιας της επιχείρησης : άγχωτική ατμόσφαιρα, ίσως παραιτήσεις Εργαζομένων, ή λύση συμβολαίων από Προμηθευτές και τελικώς ίσως ...εχθρική συμπεριφορά προς τον Πελάτη !.. (όλα τα παραπάνω τα είδαμε στην κατάταξη των Συμμετόχων, ως προς την κρισιμότητα και προσπαθεί να τα χειρισθεί το "πλαίσιο ΠΡΟΜΗΘΕΑΣ").
  • Τέλος η άνευ όρων παράδοση στις απαιτήσεις του Πελάτη εγκυμονεί και τον κίνδυνο παραίτησης από τη διαρκή αναζήτηση Καινοτομίας. "Αυτό θέλει, αυτό του δίνω"... έως ότου βρει αλλού κάτι, που του αρέσει περισσότερο και δεν είχε σκεφτεί να ζητήσει... ούτε και εμείς να του το προτείνουμε...

(*)... για "ξεκάρφωμα και για το μάτι" οι στίχοι..."you never goin to get to France"... έτοιμος ο "κοντοκατάλογος"...μέχρι την επόμενη Δευτέρα η μεθόδευση Συστατικών Επιστολών, βιογραφικού κ.ο.κ... ακολουθούν οι συνεντεύξεις σε εδώ εγκατεστημένες εταιρίες, οι οποίες προσφέρουν υποτροφίες και κυρίως δυνατότητα πρακτικής εξάσκησης... το γαλλικό σύστημα για τα Πολυτεχνεία προδιαγράφει κατά τη διάρκεια του μεταπτυχιακού 4~6 μήνες δουλειά σε επιχείρηση, απ' όπου και αντλείται και το θέμα της Διπλωματικής Εργασίας... http://www.youtube.com/watch?v=8-1WfkM1qso&feature=related 

     

Σχόλια

07/04 22:00  Τριαντάφυλλος Κατσαρέλης
Κάνοντας κλικ στο "more" πάνω δεξιά στο βιδεάκιο, υπάρχουν όλοι οι πανέμορφοι (ιρλανδικοί) στίχοι.
Σας αφήνω, όπου νάναι γυρίζει η κα. Νάσια μετά την 8ήμερη ξενάγηση...
07/04 22:06  evie
Δύσκολη αλλά συναρπαστική η σχέση πελάτη-εταιρίας!
Ωραίο το σημερινό κείμενο!
07/04 22:33  Τριαντάφυλλος Κατσαρέλης
evie, ειδικά εσείς διαβάστε τους στίχους !...
μου άφησε σημείωμα να επισκεφτώ το "Σπάρτη" και να του κάνω περίληψη...(φυσικά δεν κρατήθηκα και κάτι έγραψα...)
Νυχτερίδα - Μυρσίνη Κ.
07/04 22:47  mc
Έχω την αίσθηση μα μπορεί και να κάνω λάθος ότι αυτά μπορούν να αποτελούν και τμήματα ζωτικά της συνεχούς διαπραγματευτικής λειτουργίας. Εκεί ακριβώς μπορεί να αποσβεστεί (και) η "τυραννική υποτέλεια". Επίσης χρειάζεται πάντα προσοχή στην "απογοήτευση" του πελάτη, η οποία σπανίως είναι δικαιολογημένη όταν από το αρχικό πλαίσιο συμφωνίας, έχουμε βασίσει την σχέση μας σε λογικές για την χωρητικότητα μας προβλέψεις.
Ερμή 5*, καλό βράδυ!
08/04 00:47  PREMIUM
Βρέθηκα σήμερα σε σούπερ μάρκετ μόνο για εμπόρους και με διώξανε κακήν κακώς ως...ιδιώτη με γαλλικό τουπέ !

Ευτυχώς γιατί πήγα στο...Σκλαβενίτη και βρήκα το ίδιο προϊόν 10% φθηνότερα ! :-)

Εεεεε, να μη φτάσουν και στην..."τυραννική υποτέλεια" οι...άνθρωποι :-)
08/04 01:28  Θρασύβουλος Καλοχαιρέτας
Καμνω βοϋκοταζ, μεχρι νεωτέρας.
08/04 06:38  pol
Όπως το λέει ο λαός:<<Ο πελάτης έχει πάντα δίκαο>>. Τραβάτε λοιπόν το "κουπί "της επιτυχίας,με χαμόγελο παρακαλώ!
Το σχόλιό σας
Για να σχολιάσετε το άρθρο πρέπει να κάνετε Login στο Capital.gr
Αξιολογήστε το άρθρο
5 ψήφοι

 Εκτύπωση
 Αποστολή με e-mail

Σχετικά με το blog
"Σήμερα όλοι οι οργανισμοί : οιασδήποτε φύσης, προσανατολισμού, μεγέθους και ιδιοκτησιακής μορφής. Ανεξαρτήτως αντικειμένου παροχής προϊόντων ή υπηρεσιών, ανεξαρτήτως στόχων και τοποθέτησης στην αγορά, οφείλουν να κερδίσουν και να διατηρήσουν τη σύμφωνη γνώμη ή τουλάχιστον την ανοχή της ευρύτερης κοινωνίας για τη συνέχιση της λειτουργίας τους.
Δραστηριοποιούνται με προσωρινή άδεια λειτουργίας και οφείλουν να αποδεικνύουν συνεχώς - με πειστικό και τεκμηριωμένο τρόπο - ότι παράγουν επίσης θετικά κοινωνικά και περιβαλλοντικά αποτελέσματα."
Αναζήτηση
Προηγούμενα Άρθρα
Τελευταίες δημοσιεύσεις