ΠΡΟΜΗΘΕΑΣ
Κοινωνική και Περιβαλλοντική Υπευθυνότητα
Λίγα λόγια για εμένα
Ο Προμηθέας λογίζεται ως ο πρώτος "εθελοντής"... Ο εδώ "οίκος " Προσκόπων, Μηχανικών και "Πολιτών" (με αυτή τη σειρά αυτοαξιολόγησης) σας καλωσορίζει σε ένα θέμα, στο οποίο έχει αφοσιωθεί τα τελευταία χρόνια : Την Κοινωνική και Περιβαλλοντική Υπευθυνότητα όλων των Οργανισμών (όχι μόνο των επιχειρήσεων) στο "ταξίδι" τους προς την Αριστεία γενικώτερα.
Εκπαιδευτικό Υλικό Αυτομόρφωσης
Σύνδεσμοι


125. "Gulag Orkestar" ...από τους BEIRUT (*)
738 αναγνώστες
Πέμπτη, 14 Φεβρουαρίου 2008
21:05

ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΙ και ΣΥΜΜΕΤΟΧΟΙ      ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΕΝΑ ΜΕΡΗ (μέρος 17ο) 

Εμβόλιμες επεξηγήσεις για το "πλαίσιο ΠΡΟΜΗΘΕΑΣ" (suite st fin

Λιτότατο άρθρο και σήμερα για να ολοκληρώσουμε με τα των εμβολίμων. (Τα θέματα πάντως ετοιμάστηκαν και έτσι τη Δευτέρα στα Μαύρα τα Μεσάνυχτα ο γράφων θα κριθεί για τό εκπαιδευτικό του έργο. Θυμίζω ότι στις εξετάσεις , ο διδάσκων πρωτίστως κρίνεται και όχι οι εξεταζόμενοι, των οποίων απλώς πιστοποιείται η επάρκεια γνώσεων ...  Κρίνεται, από τη συνείδησή του και τη γνώμη των Σπουδαστών του μόνο. Ως γνωστόν δυστυχώς ΔΕΝ αξιολογείται...Όχι ατομικά - αυτό είναι το λιγότερο - αλλά ως κρίκος της Διαδικασίας Παροχής Ποιοτικής Εκπαίδευσης .... και αυτό ΔΕΝ προσφέρει ανάδραση στην κατεύθυνση συνεχούς βελτίωσης... του Συστήματος και του κρίκου...)

Είχαμε μείνει χθες : Στο τι εθαύμασε ο Δανός και τι ο Έλληνας... Ποιες είναι λοιπόν οι αδυναμίες εφαρμογής του "πλαισίου Προμηθέας" :

  • Απεδείχθη ότι, πέρα από το αρχικό δείγμα (των δύο φάσεων) και παρ' όλη την προσπάθεια του γράφοντος (βλ. παρακάτω), είναι πρακτικώς αδύνατη η αξιοποίησή του ως εργαλείου αυτομόρφωσης.
  • Όσες /οι έχουν απλώς διατρέξει το "πακέτο προς τον Επιχειρηματία", θα έχουν διαπιστώσει την απλή γλώσσα, την εκτεταμένη χρήση χρήση γραφημάτων και χρωμάτων, ακόμη και... το μέγεθος των γραμμάτων. Ίσως κάποιοι να εξεπλάγησαν με τη δυνατότητα "με το χέρι" επεξεργασίας των Ερωτηματολογίων, παραλλήλως με την ηλεκτρονική. Ο γράφων να δείτε πόσο εξεπλάγη, όταν του το ζήτησαν επιχειρηματίες του πρώτου ακόμη, πολύ στενού δείγματος ! Κάποιοι (απόφοιτοι Λυκείου - όχι μεν νεώτατοι - αλλά πάντως σαφώς νεώτεροι από το γράφοντα) δεν είχαν καν τις στοιχειώδεις γνώσεις χρήσης Η/Υ... Άλλοι κάτι κουτσοκαταφέρνανε, δεν είχαν όμως τη δεξιότητα χρήσης ενός απλού λογιστικού φύλλο και τους προκαλούσε τρόμο "μην το χαλάσουνε" !... Αυτή όμως είναι η ελληνική πραγματικότητα !...
  • Θεώρησα πως τα ξεπέρασα, όμως έσφαλα : "η πραγματικότητα -ακόμη και στο διευρυμένο δείγμα - είχε επηρεαστεί από την παρουσία του ερευνητή" (βλ. εξαιρετικό - σχετικό άρθρο του Radio N.)

Πως μπορεί λοιπόν να περπατήσει η υπόθεση, πέρα από τις περισσότερες επεξηγήσεις και άλλες παρεμβάσεις στη νέα έκδοση του "πλαισίου", οι οποίες προέκυψαν ως ευκαιρίες βελτίωσης, όταν άρχισε να κυκλοφορεί στο "ευρύ κοινό" ?

Τονίζω ότι ένα βήμα διάδοσης είναι και ο παρόν "οίκος". Θυμίζω δύο εκτεταμένες εικονικές μεν πραγματικές δε διαβουλεύσεις με εξαιρετικούς συνομιλητές, αλλά και τις διάσπαρτες απορίες - παρεμβάσεις - ενστάσεις από τους τακτικούς αναγνώστες και τις οξυδερκείς αναγνώστριες... Σας ευχαριστώ ακόμη μία φορά όλες /όλους.

Πραγματική λύση υπάρχει μόνο με μία ή και τις δύο παρακάτω μεθόδους :

  • Σεμινάρια τύπου Δανίας, (με μετασεμιναριακή υποστήριξη) από ενδιαφερόμενους συλλογικούς φορείς, ενταγμένα ή όχι σε προγράμματα της Ε.Ε.
  • Πλατφόρμα e-lerarning στην οποία η εκπαίδευση και οι απορίες θα λύνονται εξ' αποστάσεως.

Δεν νομίζω, να πιστεύετε ότι, ο γράφων δεν έχει κινηθεί και διερευνήσει και "χτυπήσει πόρτες" προς την κατεύθυνση των παραπάνω λύσεων... Δεν νομίζω όμως να τον θεωρείτε ικανό να ανεχθεί - συμβιβασθεί με την ελληνική - ευρύτερη - κρατικίστικη πραγματικότητα... Δεν πιστεύω δηλαδή ότι, κάποια / ος δεν θεωρεί μάλλον πιθανότερο να επιλέξει την αποφυγή εμπλοκής σε αρπαχτή, παρά να υπομείνει την πόρτα...    

Εδώ είμαστε και κάτι θα γίνει, ή όπως τόνιζε ένα παλαιότατο μήνυμα σε τοίχο στα Εξάρχεια : "Ένας μαρκαδόρος έχει μεγαλύτερη δύναμη από μία Κομματική Οργάνωση Βάσης"...

(*)... θα μου επιτρέψετε να το αφιερώσω - διονυσιακό ethnic βεβαίως - στις Σπουδάστριες και τους Σπουδαστές μου... σήμερα ήταν το τελευταίο μάθημα μαζί τους... τη Δευτέρα εξετάζονται... με όσους δεν ακολουθήσουν - την ολιγάριθμη - κατεύθυνση - ειδίκευση, οι εκπαιδευτικοί δρόμοι μας χωρίζουν... ο δρόμος της καρδιάς όχι... http://www.youtube.com/watch?v=X14Oy8P3PfE&feature=related  

Σχόλια

14/02 21:26  evie
Ο διδάσκων αξιολογείται, αλλά αυτή η αξιολόγιση έρχεται μετά από χρόνια, όταν δει τους ΤΟΤΕ σπουδαστές του να εφαρμόζουν ότι διδάχτηκαν γι΄ αυτό και ανάδραση στο έργο του έρχεται κατόπιν εορτής.
14/02 21:29  evie
ή μάλλον... η ανάδραση έρχεται μέσα από τους δρόμους της καρδιάς...
14/02 23:01  pol
Η ταλαίπωρη ψυχή του δασκάλου θα αγωνιά μέχρι τον τελευταίο αποχαιρετισμό! Η ανταμοιβή είναι ο εγκάρδιος χαιρετισμός!Φτάνει και περισσεύει!
-Καλημέρα,Κύριε!
-Πώς είστε,κύριε!
-Πόσο χάρηκα που σας είδα,κύριε!
14/02 23:09  pol
Απλές φράσεις με "βαρύ" περιεχόμενο!

Μέγας Αλέξανδρος
<<Στον πατέρα μου οφείλω το ζειν και στο δάσκαλο μου το ευ ζειν!>>
14/02 23:29  pol
Το μεγάλο μας παράσημο με τις κλάρες και τα χρυσά εύσημα είναι:
Δ ά σ κ α λ ε !
Το σχόλιό σας
Για να σχολιάσετε το άρθρο πρέπει να κάνετε Login στο Capital.gr
Αξιολογήστε το άρθρο
6 ψήφοι

 Εκτύπωση
 Αποστολή με e-mail

Σχετικά με το blog
"Σήμερα όλοι οι οργανισμοί : οιασδήποτε φύσης, προσανατολισμού, μεγέθους και ιδιοκτησιακής μορφής. Ανεξαρτήτως αντικειμένου παροχής προϊόντων ή υπηρεσιών, ανεξαρτήτως στόχων και τοποθέτησης στην αγορά, οφείλουν να κερδίσουν και να διατηρήσουν τη σύμφωνη γνώμη ή τουλάχιστον την ανοχή της ευρύτερης κοινωνίας για τη συνέχιση της λειτουργίας τους.
Δραστηριοποιούνται με προσωρινή άδεια λειτουργίας και οφείλουν να αποδεικνύουν συνεχώς - με πειστικό και τεκμηριωμένο τρόπο - ότι παράγουν επίσης θετικά κοινωνικά και περιβαλλοντικά αποτελέσματα."
Αναζήτηση
Προηγούμενα Άρθρα
Τελευταίες δημοσιεύσεις