ΠΡΟΜΗΘΕΑΣ
Κοινωνική και Περιβαλλοντική Υπευθυνότητα
Λίγα λόγια για εμένα
Ο Προμηθέας λογίζεται ως ο πρώτος "εθελοντής"... Ο εδώ "οίκος " Προσκόπων, Μηχανικών και "Πολιτών" (με αυτή τη σειρά αυτοαξιολόγησης) σας καλωσορίζει σε ένα θέμα, στο οποίο έχει αφοσιωθεί τα τελευταία χρόνια : Την Κοινωνική και Περιβαλλοντική Υπευθυνότητα όλων των Οργανισμών (όχι μόνο των επιχειρήσεων) στο "ταξίδι" τους προς την Αριστεία γενικώτερα.
Εκπαιδευτικό Υλικό Αυτομόρφωσης
Σύνδεσμοι


Καλωσόρισμα στην κόλαση Ι
660 αναγνώστες
Δευτέρα, 14 Μαρτίου 2011
01:46

Αποφάσισα να αναρτήσω και <εδώ> τα κείμενα τα οποία απευθύνονται στους νέους Σπουδαστές και Σπουδάστριές μου του 4ου εξαμήνου της Σχολής Πολιτικών Μηχανικών του ΕΜΠ.

Σας καλωσορίζω στο 4ο εξάμηνο και το μάθημα «Μηχανική των Ρευστών».
Θα προσπαθήσω – για τρίτη φορά εφέτος διαδικτυακά - να σας προετοιμάσω για την επιτυχία του νέου Έργου, (για την ακρίβεια αλυσίδα δύο Έργων) το οποίο αναλαμβάνουμε από αύριο από κοινού ως ομάδα.

J. Strauss - "Marche de Radetzky" - Gustavo Dudamel dirige l' orchestre Simon Bolivar des jeunes du Vénézuéla
http://www.youtube.com/watch?v=09NbodoWeiU

 
Κύριοι στόχοι του Έργου είναι:
  • Να «διέλθετε τη γέφυρα», η οποία ενώνει τα πρώτα τρία εξάμηνα «προετοιμασίας» με τα επόμενα τρία – <συναρπαστικά και κολασμένα> – εξάμηνα «θεμελιωδών γνώσεων Μηχανικού».
  • Να αποκτήσετε τις βάσεις για όλη την «υδάτινη αλυσίδα» μαθημάτων κορμού
  • Να ξεπεράσετε το σύνδρομο του «φοιτητή» και να αισθανθείτε, αυτό το οποίο είστε: <Μαθητευόμενοι Μηχανικοί>.
  • Να πετύχουμε τα παραπάνω με αποτελεσματικότητα και μέσα σε                χαρούμενες συνθήκες. Αυτό δεν είναι υπόσχεση αλλά στόχος.
  • Η πιθανότητα να βγει αληθινή αυξάνει αλματωδώς, εάν κλείσετε τα αυτιά σας στις δοξασίες για «δράκους» και ανοίξετε τα μάτια σας, σε ότι εδώ γράφονται.

Πρόσθετοι στόχοι του Έργου είναι:

  • Να προβιβασθείτε στο μάθημα της <Μ.τ.Ρ.> και μάλιστα με καλό βαθμό.
  • Να προβιβασθείτε στο επόμενο μάθημα της <ΕφΥδρ> και μάλιστα με καλύτερο βαθμό… 
Μη – στόχοι του Έργου είναι:
 
  • Να ακολουθήσετε κατά πλειοψηφία την υδραυλική κατεύθυνση, μόνο ταλεβάν είναι επιθυμητοί…
  • Να γίνετε όλες /οι Μηχανικοί. Κάποιες /οι βρέθηκαν <εδώ> κατά            λάθος. «Δίπλωμα Μηχανικού» θα αποκτήσουν, Μηχανικοί δεν θα είναι… Τουλάχιστον εάν το συνειδητοποιήσουν εγκαίρως θα είναι λιγότερο δυστυχείς στη ζωή τους!.. 
Ανάλυση Κινδύνων (Θετικών= Ευκαιριών και Αρνητικών = Απειλών):
  • Η μετάβαση – «γέφυρα» (βλ. παραπάνω) είναι δύσκολη.
  • Το μάθημα έχει την «ατυχία» αλλά και τιμή να είναι το πρώτο της ενότητας     των «θεμελιωδών»: «από Μηχανικούς για Μαθητευόμενους Μηχανικούς»,(περισσότερα ακολουθούν στο 5ο - κρίσιμο εξάμηνο).
  • Έχει τη δυσκολία κατανόησης της <φυσικής - πραγματικής σημασίας> εννοιών, οι οποίες εκφράζονται με <μαθηματικούς όρους>…
  • Απαιτεί από τους Σπουδαστές /ριες να εμφανίζουν τελικά αποτελέσματα και όχι απλώς μεθοδολογία επίλυσης
  • Θα υπάρξουν διαστήματα όπου «δεν θα βλέπετε φως στο τούνελ»…
  • Κάποιες φορές θα βαρεθείτε, θα απογοητευθείτε, θα θέλετε να τα παρατήσετε…
  • Όπως σας σφύριξαν τα λαμόγια = «άστο για το πτυχίο και πάμε για καφέ…»
  • Το μάθημα είναι Μαραθώνιος!..

Σχόλια

14/03 05:59  PREMIUM
Μόλις ... ξε~κινάω ...
14/03 06:05  PREMIUM
14/03 08:17  oberon
30 φυλλε,

τώρα κατάλαβα γιατί δεν πάταγα στην υδραυλική [προτιμώντας πρέφα, πόκα, bridge, συνελεύσεις, αισθήματα κ.τ.τ.]

απλούν : ήμουν εκ γενετής μαραθωνοδρόμος, άρα ...
17/03 10:39  geokalp
φαντάζομαι ότι τα λινκαριζόμενα άσματα συνοδεύουν τις ενάρξεις των παρουσιάσεων ;)
17/03 15:31  Τριαντάφυλλος Κατσαρέλης
1. Η μουσική επένδυση αναρτάται μαζί με το αντίστοιχο κείμενο και στο ΕΜΠ>.
2. Το "Μαρς" του Στράους (πατρός) έχει θεσμοθετηθεί ως το εναρκτήριο, σε διαφορετική εκτέλεση κάθε φορά, με πρώτη του Κάραγιαν του 1987 (η εκτέλεση, όχι το κείμενο...) Τη φετινή εκτέλεση από την Ορχήστρα Νέων της Βενεζουέλας "υπέκλεψα" από το βλόκιον του Μαικήνα.
3. Τα άλλα άσματα διαφέρουν σε κάθε έτος, αλλά πάντοτε έχουν κάποιο μήνυμα (π.χ. το περί "πλημμυρίδος" εφέτος με διπλή allusion...)
4. Προβληματίστηκα εάν η μουσική είχε νόημα να επενδύσει και το πρώτο μάθημα στην τάξη, αλλά το "Ίδρυμα" δεν είναι σε θέση να αποδεχτεί μεγάλη ποσότητα "καινοτομίας" στην εκπαιδευτική διαδικασία... Στο Μεταπτυχιακό της Μυρσίνης στο Πολυτεχνείο της Μαρσίλλιας έγινε "εργαστήριο" με τον κορυφαίο Μαρσεγιέζο ράπερ, μέσα στην τάξη!.. (Δεν ενθυμούμαι εάν το έχει περιγράψει στις ανταποκρίσεις της).

Το σχόλιό σας
Για να σχολιάσετε το άρθρο πρέπει να κάνετε Login στο Capital.gr
Αξιολογήστε το άρθρο
11 ψήφοι

 Εκτύπωση
 Αποστολή με e-mail

Σχετικά με το blog
"Σήμερα όλοι οι οργανισμοί : οιασδήποτε φύσης, προσανατολισμού, μεγέθους και ιδιοκτησιακής μορφής. Ανεξαρτήτως αντικειμένου παροχής προϊόντων ή υπηρεσιών, ανεξαρτήτως στόχων και τοποθέτησης στην αγορά, οφείλουν να κερδίσουν και να διατηρήσουν τη σύμφωνη γνώμη ή τουλάχιστον την ανοχή της ευρύτερης κοινωνίας για τη συνέχιση της λειτουργίας τους.
Δραστηριοποιούνται με προσωρινή άδεια λειτουργίας και οφείλουν να αποδεικνύουν συνεχώς - με πειστικό και τεκμηριωμένο τρόπο - ότι παράγουν επίσης θετικά κοινωνικά και περιβαλλοντικά αποτελέσματα."
Αναζήτηση
Προηγούμενα Άρθρα
Τελευταίες δημοσιεύσεις