ΠΡΟΜΗΘΕΑΣ
Κοινωνική και Περιβαλλοντική Υπευθυνότητα
Λίγα λόγια για εμένα
Ο Προμηθέας λογίζεται ως ο πρώτος "εθελοντής"... Ο εδώ "οίκος " Προσκόπων, Μηχανικών και "Πολιτών" (με αυτή τη σειρά αυτοαξιολόγησης) σας καλωσορίζει σε ένα θέμα, στο οποίο έχει αφοσιωθεί τα τελευταία χρόνια : Την Κοινωνική και Περιβαλλοντική Υπευθυνότητα όλων των Οργανισμών (όχι μόνο των επιχειρήσεων) στο "ταξίδι" τους προς την Αριστεία γενικώτερα.
Εκπαιδευτικό Υλικό Αυτομόρφωσης
Σύνδεσμοι


58. "Diamonds And Rust" ...από την Joan B. (*)
767 αναγνώστες
Δευτέρα, 19 Νοεμβρίου 2007
19:07

Διαχείριση ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ (μέρος 16ο)

 Συστήματα και Πρότυπα Ποιότητας - και όχι μόνο (5) :

Η Πολιτική του Οργανισμού πρέπει να : 

  • Είναι σχετική με τη φύση και τις ιδιαιτερότητες του Οργανισμού στο συγκεκριμένο πεδίο. (Ποιότητα, Περιβάλλον, Υγεία και Ασφάλεια...)
  • Εφαρμόζεται με συνέπεια.
  • Είναι γνωστή σε όλους.

Υπενθυμίζεται, ότι στα προηγούμενα άρθρα ΄καταλήξαμε στην εξίσωση :

ΠΟΙΟΤΗΤΑ = ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ του ΠΕΛΑΤΗ

Από τις τρείς παραπάνω απαιτήσεις για την Πολιτική Ποιότητας, η πρώτη μοιάζει προφανής. Δυστυχώς δεν είναι πάντοτε. Κυκλοφορούν Πολιτικές, οι οποίες είτε αποτελούν προίόντα copy - paste (δηλαδή ΔΕΝ είναι σχετικές), είτε προϊόντα κακώς εννοούμενων Δημοσίων Σχέσεων.

Ας εξετάσουμε στη συνέχεια τη δεύτερη και τρίτη απαίτηση μαζί. 

  • Εσείς ως Πελάτες γνωρίζετε την Πολιτική Ποιότητας - από τις πιό σημαντικές έστω εταιρίες - των οποίων τα προϊόντα / υπηρεσίες καταναλώνετε ?
  • Την αντίστοιχη Πολιτική του Δήμου, όπου κατοικείτε ή εργάζεσθε ?
  • Την Πολιτική τέλος του ευρύτερου Δημοσίου Τομέα του Κράτους του οποίου είστε Πολίτες ?
  • Αναρωτηθήκατε εάν υπάρχουν καν και εάν εφαρμόζονται κάπως ?
  • Εσείς ως Εργαζόμενοι, έχετε την ανάλογη πληροφόρηση ?
  • Εσείς ως Μέτοχοι τέλος, το έχετε ψάξει ? Έχετε ανατρέξει στα γραπτά ή ηλεκτρονικά κείμενα της εταιρίας ΠΡΙΝ επενδύσετε ? Είστε έτοιμοι να υποβάλλετε σχετικές ερωτήσεις (στα πλαίσια του Μετοχικού Ακτιβισμού), ή θεωρείτε θεμελιώδη στοιχεία ΜΟΝΟ τα κέρδη, τζίρο, μερίδιο αγοράς, άντε και ταμειακές ροές (για τους πιο ψαγμένους) ? Ποιο Business Plan είναι αξιόπιστο, όταν επικεντρώνεται ΜΟΝΟ σε λογιστικά μεγέθη ? Τους Πελάτες τους προσελκύουν και τους κάνουν πιστούς ΜΟΝΟ οι επενδύσεις και οι επιχειρηματικές ιδέες ?

ΚΑΝΤΕ ΤΟ ΤΩΡΑ !

Παραθέτω από το αρχείο μου την Πολιτική ποιότητας της Sony (σε ελεύθερη μετάφραση). Τυχαίως την επέλεξα, δεν είναι ίσως η κορυφαία, είναι ένα παράδειγμα για να υπάρχει ένα μέτρο σύγκρισης με αυτά τα τα οποία μόλις σας παρακίνησα να αναζητήσετε και να μελετήσετε προσεκτικά. 

Η Sony δηλώνει την ισχυρή δέσμευσή της να αποτελεί τον αξιόπιστο συνεταίρο των πελατών μας παγκοσμίως στην εποχή της ευρυζωνικότητας

  • Θα ακούμε προσεκτικά τη φωνή του πελάτη
  • Θα προμηθεύουμε μοναδικά και υψηλής ποιότητας προϊόντα και υπηρεσίες
  • Θα ιδρώνουμε για να αξίζουμε την εμπιστοσύνη του πελάτη
  • Θα αναβαθμίζουμε ουσιαστικά την ικανοποίηση του πελάτη, ώστε να εξασφαλίσουμε τις ανάγκες του και να υλοποιήσουμε τα όνειρά του
  • Θα συνεχίσουμε να ακολουθούμε εταιρικές πρακτικές, οι οποίες συμβάλλουν και συνυπάρχουν αρμονικά με την κοινωνία

 

(*) ...Διαμάντια και Σκουριά... αρκεί να ξέρεις να τα ξεχωρίζεις ...

http://www.youtube.com/watch?v=GGMHSbcd_qI

 

 

 

 

Σχόλια

19/11 21:15  Τριαντάφυλλος Κατσαρέλης
+ 5.000 επισκέψεις,...
για το "αναγνώσεις" που γράφει το Capital διατηρώ τις αμφιβολίες μου...
"Διαμάντια" ή "Σκουρίά" τα άρθρα ? θα δείξει...
Ευχαριστώ ΤΟΝ τακτικό αναγνώστη, ακόμη και αν χρειάζεται κατά μέσο όρο 85 επισκέψεις για να εμπεδώσει το κάθε άρθρο...
20/11 00:52  ekdos
Νομίζω ότι και στη χώρα μας σιγά σιγά οι επιχειρήσεις αποδέχονται εναν Κώδικα Επιχειρησιακής Ηθικής.θυμίζω οτι το 2000 τα μέλη του Ελληνικού Δικτύου για την Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη ήταν μόνο 16 ενώ σήμερα ξεπερνούν τα 100.
Συγχαρητήρια για την ποιότητα και το περιεχόμενο των κειμένων σου.
20/11 22:29  CANYON
5*...
Το σχόλιό σας
Για να σχολιάσετε το άρθρο πρέπει να κάνετε Login στο Capital.gr
Αξιολογήστε το άρθρο
4 ψήφοι

 Εκτύπωση
 Αποστολή με e-mail

Σχετικά με το blog
"Σήμερα όλοι οι οργανισμοί : οιασδήποτε φύσης, προσανατολισμού, μεγέθους και ιδιοκτησιακής μορφής. Ανεξαρτήτως αντικειμένου παροχής προϊόντων ή υπηρεσιών, ανεξαρτήτως στόχων και τοποθέτησης στην αγορά, οφείλουν να κερδίσουν και να διατηρήσουν τη σύμφωνη γνώμη ή τουλάχιστον την ανοχή της ευρύτερης κοινωνίας για τη συνέχιση της λειτουργίας τους.
Δραστηριοποιούνται με προσωρινή άδεια λειτουργίας και οφείλουν να αποδεικνύουν συνεχώς - με πειστικό και τεκμηριωμένο τρόπο - ότι παράγουν επίσης θετικά κοινωνικά και περιβαλλοντικά αποτελέσματα."
Αναζήτηση
Προηγούμενα Άρθρα
Τελευταίες δημοσιεύσεις