ΠΡΟΜΗΘΕΑΣ
Κοινωνική και Περιβαλλοντική Υπευθυνότητα
Λίγα λόγια για εμένα
Ο Προμηθέας λογίζεται ως ο πρώτος "εθελοντής"... Ο εδώ "οίκος " Προσκόπων, Μηχανικών και "Πολιτών" (με αυτή τη σειρά αυτοαξιολόγησης) σας καλωσορίζει σε ένα θέμα, στο οποίο έχει αφοσιωθεί τα τελευταία χρόνια : Την Κοινωνική και Περιβαλλοντική Υπευθυνότητα όλων των Οργανισμών (όχι μόνο των επιχειρήσεων) στο "ταξίδι" τους προς την Αριστεία γενικώτερα.
Εκπαιδευτικό Υλικό Αυτομόρφωσης
Σύνδεσμοι


49. "Ο Καλός, Ο Κακός και Ο Άσχημος" ...του Ennio Morricone (*)
773 αναγνώστες
Τετάρτη, 7 Νοεμβρίου 2007
16:49

Διαχείριση ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ (μέρος 8ο)

Τρόποι καθορισμού της Τιμής (Προϊόντος ή Υπηρεσίας) :

  • Διερευνούμε τις προσμονές του Πελάτη (όπως θα αναλύσουμε προσεχώς μαζί με αυτόν), ποία είναι η αξία την οποία θα του μεταβιβάσουμε, θέτουμε δηλαδή τις προδιαγραφές - το συμβόλαιο - της Ποιότητας, όπως την έχουμε ορίσει εδώ ( Άρθρα 43. και 44. ). Υπενθυμίζεται, ότι η Τιμή είναι μία από τις συνιστώσες της Ποιότητας. Επομένως η παραπάνω διαδικασία περιλαμβάνει - καθορίζει - ΚΑΙ την Τιμή ! Από αυτή ΑΦΑΙΡΟΥΜΕ το κέρδος, το οποίο μας ικανοποιεί και μεθοδεύουμε την παραγωγή μας, ώστε να μας κοστίζει όσο το υπόλοιπο, ενώ ανταποκρίνεται προφανώς στις υπόλοιπες συνιστώσες της Ποιότητας. Το πώς είναι δικό μας πρόβλημα (αποτελεί δε το όλον θέμα του blog), εάν δεν είναι εφικτό καλύτερα να το κλείσουμε το μαγαζί...  Αυτός είναι ο ΚΑΛΟΣ τρόπος.
  • Παράγουμε - όπως παράγουμε - αδιαφορώντας για τις εξελίξεις στην αγορά, την τεχνολογία, τις νέες τάσεις, τον ανταγωνισμό ... Υπολογίζουμε πόσο μας κοστίζει, ΠΡΟΣΘΕΤΟΥΜΕ (συνήθως ποσοστιαίως) το κέρδος, το οποίο επιθυμούμε και καθορίζουμε με αυτό τον τρόπο την Τιμή. Εάν δεν σταυρώνουμε Πελάτη, επεμβαίνουμε στις υπόλοιπες συνιστώσες της Ποιότητας, μήπως και καταφέρουμε να ρίξουμε το κόστος, η προσπάθεια ισορροπίας σε τυχαίο επίπεδο είναι αδιέξοδη, μας κλείνουν οι "άλλοι" το μαγαζί... Αυτός είναι ο ΚΑΚΟΣ τρόπος.
  • Παράγουμε - ή νομίζουμε ότι παράγουμε - αδιαφορώντας και μη υπολογίζοντας καν το πόσο μας κοστίζει. Δεν καθορίζουμε Τιμή, αλλά χρησιμοποιούμε τη μαγική φράση : "άσε και θα τα βρούμε". Απολογιστικά προσδιορίζουμε περίπου το κόστος, προσθέτουμε και "όσα μας λείπουν" και εμφανίζουμε το λογαριασμό. Όσο για Ποιότητα και προσμονές .., αυτά είναι εφεύρέσεις των κουτόφραγκων και κάτι γραφικών τύπων... Εμείς, μια ζωή έτσι μάθαμε και μια χαρά πάμε...  Εάν ο Πελάτης μας ανήκει στον Ιδιωτικό τομέα, ελπίζουμε να είναι περαστικός και ανεξάντλητος σε αριθμό (βλέπε ευρύτερο τομέα τουρισμού, εστίασης κλπ.). Εάν ανήκει στο Δημόσιο Τομέα τα πράγματα είναι απλούστερα ... Διότι δεν είναι καν ο πραγματικός Πελάτης - ο χρήστης - ένας απλός ενδιάμεσος είναι, με αποστολή να ξοδεύει για λογαριασμό του χρήστη. Από την τσέπη του τα δίνει, ή αυτός λούζεται το "προϊόν" ? Αυτός είναι ο ΑΣΧΗΜΟΣ τρόπος. 

(*) παρακαλώ όχι εθνικούς συνειρμούς, συμβαίνουν και στις καλύτερες οικογένειες...

http://www.youtube.com/watch?v=ZKlxyoPNaFI

Σχόλια

07/11 18:52  Τριαντάφυλλος Κατσαρέλης
Ας κρατάμε και ένα λογαριασμό... ΥΠΕΧΩΔΕ: Πρόστιμα και σε εισηγμένες εταιρείες για μόλυνση στον Ασωπό
www.capital.gr/news.asp?Details=390089
Το σχόλιό σας
Για να σχολιάσετε το άρθρο πρέπει να κάνετε Login στο Capital.gr
Αξιολογήστε το άρθρο
2 ψήφοι

 Εκτύπωση
 Αποστολή με e-mail

Σχετικά με το blog
"Σήμερα όλοι οι οργανισμοί : οιασδήποτε φύσης, προσανατολισμού, μεγέθους και ιδιοκτησιακής μορφής. Ανεξαρτήτως αντικειμένου παροχής προϊόντων ή υπηρεσιών, ανεξαρτήτως στόχων και τοποθέτησης στην αγορά, οφείλουν να κερδίσουν και να διατηρήσουν τη σύμφωνη γνώμη ή τουλάχιστον την ανοχή της ευρύτερης κοινωνίας για τη συνέχιση της λειτουργίας τους.
Δραστηριοποιούνται με προσωρινή άδεια λειτουργίας και οφείλουν να αποδεικνύουν συνεχώς - με πειστικό και τεκμηριωμένο τρόπο - ότι παράγουν επίσης θετικά κοινωνικά και περιβαλλοντικά αποτελέσματα."
Αναζήτηση
Προηγούμενα Άρθρα
Τελευταίες δημοσιεύσεις