ΠΡΟΜΗΘΕΑΣ
Κοινωνική και Περιβαλλοντική Υπευθυνότητα
Λίγα λόγια για εμένα
Ο Προμηθέας λογίζεται ως ο πρώτος "εθελοντής"... Ο εδώ "οίκος " Προσκόπων, Μηχανικών και "Πολιτών" (με αυτή τη σειρά αυτοαξιολόγησης) σας καλωσορίζει σε ένα θέμα, στο οποίο έχει αφοσιωθεί τα τελευταία χρόνια : Την Κοινωνική και Περιβαλλοντική Υπευθυνότητα όλων των Οργανισμών (όχι μόνο των επιχειρήσεων) στο "ταξίδι" τους προς την Αριστεία γενικώτερα.
Εκπαιδευτικό Υλικό Αυτομόρφωσης
Σύνδεσμοι


33. "Αξιόλογοι Υπερσύνδεσμοι" - 1η παρτίδα
720 αναγνώστες
Κυριακή, 21 Οκτωβρίου 2007
17:36

Σήμερα χρονιάρα μέρα θα διακόψουμε για λίγο τη φυσική ροή των άρθρων και θα χαλαρώσουμε ...

Προτείνεται η 1η παρτίδα Υπερσυνδέσμων, οπότε ο τακτικός αναγνώστης δεν θα χαλαρώσει. Μάλλον πρέπει να ξενυχτήσει... Διότι από αύριο κιόλας ξεκινάει η 2η ενότητα, η οποία θα διακόπτεται μόνο για τις ανάγκες διαβούλευσης του Quiz 3 και προφανώς θα περιλαμβάνει αντίστοιχης έμπνευσης και ποιότητας (που λέει ο λόγος...) Quiz.

QUALITY NET : Ο πρώτος ιστορικά σχετικός τόπος και πύλη.

Το QualityNet Foundation είναι ένας μη κερδοσκοπικός οργανισμός, που προωθεί την Κοινωνική Υπευθυνότητα, προς τις επιχειρήσεις και το ευρύ κοινό με στόχο την επίτευξη της κοινωνική συνοχής και της βιώσιμης ανάπτυξης. Αναπτύσσει δράσεις που:  

  • Ευαισθητοποιούν και εκπαιδεύουν τις επιχειρήσεις στην υιοθέτηση εκ μέρους τους πολιτικών και δράσεων Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης και τη σύνδεσή τους με δείκτες αποτελεσματικότητας. 
  • Αφυπνίζουν το ευρύ κοινό στην υιοθέτηση υπεύθυνης στάσης στην καθημερινότητά τους. 
  • Λειτουργούν ως καταλύτης στην ανάπτυξη συνεργασιών μεταξύ των επιχειρήσεων και των κοινωνικών φορέων.

Από το 1997, λειτουργεί ως μία ανοιχτή πλατφόρμα επικοινωνίας μεταξύ της επιχειρηματικής κοινότητας και των κοινωνικών φορέων με μέλη 6.500 επιχειρήσεις και 4.500 φυσικά πρόσωπα.

Από την ίδια χρονιά,  διατηρεί στη διεύθυνση www.qualitynet.gr, ένα ενημερωτικό portal καθώς και μια εβδομαδιαία σελίδα στην οικονομική εφημερίδα ΕΞΠΡΕΣ για την ενημέρωση & αφύπνιση της επιχειρηματικής Κοινότητας. Έχοντας αναπτύξει εργαλεία και μεθοδολογίες τέτοιες που να προτρέπουν τις επιχειρήσεις να υιοθετούν πολιτικές Κοινωνικής Υπευθυνότητας.

Από το 2006, δημιουργεί μια εβδομαδιαία στήλη στην εφημερίδα ΤΑ ΝΕΑ για την προώθηση της προσωπικής υπευθυνότητας στο ευρύ κοινό και τη δημιουργία ενός Δικτύου Ενεργών Πολιτών. Έχει αναπτύξει εκπαιδευτικά προγράμματα και δράσεις που στόχο έχουν την εκπαίδευση των μελλοντικών πολιτών και τη συμμετοχή των σημερινών σε κοινωνικές δράσεις που τους αφορούν.

Επιπλέον, το QualityNet Foundation θέλοντας να αξιοποιήσει για τα ελληνικά δεδομένα τη διεθνή και πολύχρονη εμπειρία ανάλογων οργανισμών και ιδρυμάτων έχει συνάψει συνεργασίες με αντίστοιχους αναγνωρισμένους διεθνείς οργανισμούς.

Συνεργάζεται με το Global Reporting Initiative (G.R.I.) του Οργανισμού Ηνωμένων Εθνών και λειτουργεί ως εθνικός συντονιστής του, στην προσπάθεια ευαισθητοποίησης και εκπαίδευσης των οργανισμών για την υιοθέτηση μετρήσιμων δεικτών αξιολόγησής τους, όσον αφορά την οικονομική, περιβαλλοντική & κοινωνική επίδραση της δραστηριότητάς τους.  

Είναι μέλος του Global Compact, του Global Reporting Initiative και του CSR Europe – CSR Hellas

 

 

EuroCharity : Ο πio δυναμικός σχετικός τόπος και πύλη.

http://www.eurocharity.org/

Η ΕuroCharity δηµιούργησε σε ελληνική και αγγλική έκδοση τον πρώτο ηλεκτρονικό Ελληνικό Οδηγό Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης (www.eurocharity.org), ο οποίος απευθύνεται σε ένα ευρύ κοινό στην Ελλάδα και το εξωτερικό που µεταξύ άλλων περιλαµβάνει επενδυτές, μετόχους, αναλυτές, καταναλωτές, ΜΚΟ, Συλλογικούς Φορείς και ΜΜΕ. Οι εταιρείες-μέλη του Οδηγού ΕΚΕ, μπορούν να καταχωρούν δελτία τύπου ΕΚΕ, βιώσιμης ανάπτυξης, εταιρικό και κοινωνικό προφίλ, κοινωνικούς απολογισμούς, συνεντεύξεις, βραβεία και διακρίσεις. Η ΕuroCharity έχει καταφέρει να αναδείξει το www.eurocharity.org ως την πλήρη, αξιόπιστη και δίγλωσση πηγή ενηµέρωσης ΕΚΕ στην Ελλάδα, ενώ είναι δεσµευµένη να συνεισφέρει ετήσια το 25% των συνδρομών των Εταιρειών-μελών της στην υποστήριξη Μη-Κυβερνητικών Οργανισµών (ΜΚΟ).

Μέσα από δίγλωσσο δεκαπενθήμερο e-newsletter, η EuroCharity ενημερώνει 11.000 και πλέον ηλεκτρονικούς συνδρομητές για τις τελευταίες εξελίξεις στο χώρο της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης και της βιώσιμης ανάπτυξης, ενώ μέσω συνεργασιών και συνεδρίων τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό επιτυγχάνει την όσο δυνατό μεγαλύτερη επικοινωνία και προβολή των Εταιρειών-μελών της σε ένα εκτεταμένο δίκτυο stakeholders.

(*) Οι επισημάνσεις με υπογραμμίσεις ή έντονη γραφή, έχουν προστεθεί από το γράφοντα στα κείμενα με τα οποία οι ίδιοι Οργανισμοί (Μή κερδοσκοπικός και Κερδοσκοπικός ) αυτοπαρουσιάζονται. Ο τακτικός αναγνώστης έχει ήδη αντιληφθεί τους λόγους για τους οποίους αποτελούν τους πρώτους προτεινόμενους Υπερσυνδέσμους.  

Σχόλια

21/10 18:17  Θρασύβουλος Καλοχαιρέτας
ευγε, περσύνδεσμος, μου διεφευγε η λέξις
...
Το σχόλιό σας
Για να σχολιάσετε το άρθρο πρέπει να κάνετε Login στο Capital.gr
Αξιολογήστε το άρθρο
5 ψήφοι

 Εκτύπωση
 Αποστολή με e-mail

Σχετικά με το blog
"Σήμερα όλοι οι οργανισμοί : οιασδήποτε φύσης, προσανατολισμού, μεγέθους και ιδιοκτησιακής μορφής. Ανεξαρτήτως αντικειμένου παροχής προϊόντων ή υπηρεσιών, ανεξαρτήτως στόχων και τοποθέτησης στην αγορά, οφείλουν να κερδίσουν και να διατηρήσουν τη σύμφωνη γνώμη ή τουλάχιστον την ανοχή της ευρύτερης κοινωνίας για τη συνέχιση της λειτουργίας τους.
Δραστηριοποιούνται με προσωρινή άδεια λειτουργίας και οφείλουν να αποδεικνύουν συνεχώς - με πειστικό και τεκμηριωμένο τρόπο - ότι παράγουν επίσης θετικά κοινωνικά και περιβαλλοντικά αποτελέσματα."
Αναζήτηση
Προηγούμενα Άρθρα
Τελευταίες δημοσιεύσεις